Galeria Bocheńska

Galeria Bocheńska

Od 14 sierpnia klienci mogą robić zakupy w Almie w Bochni. Spółka debiutuje ze swoim nowym konceptem sklepów Alma Smart w formacie convinience, czyli szybko i wygodnie. Pierwszy w najbliższej okolicy sklep znanej sieci oferuje nowym nabywcom szeroki asortyment produktów spożywczych, pochodzących od sprawdzonych dostawców lokalnych i zagranicznych. Alma Smart w Bochni to pierwsza placówka krakowskiej spółki otwarta na zasadach franczyzy.

Alma debiutuje ze swoim nowym konceptem sklepów Alma Smart w formacie convinience, który ma zapewnić klientom szybkie i wygodne robienie codziennych zakupów. Placówka o powierzchni ponad 450 m2 mieści się w otwieranej właśnie „Galerii Bocheńskiej” znajdującej się w specjalnie na ten cel wybudowanej kamienicy w ścisłym centrum Bochni, przy placu św. Kingi 1. W codziennej ofercie Alma Smart znajdą się świeże pieczywo, sery, ryby, szeroki wybór zdrowej żywności typu bio, eko i organic, a także cała gama lokalnych małopolskich smaków, zwłaszcza wędlin i nabiał. Nie zabraknie również produktów z różnych stron świata, importowanych na wyłączność Almy.

Format Alma Smart została stworzony z myślą o klientach oczekujących urozmaiconego wyboru produktów spożywczych codziennej potrzeby, które mogą kupić w rozsądnej cenie szybko i komfortowo. W ten sposób Alma odpowiada na potrzeby rynku związane z konwencją sprawnego robienia zakupów w sklepach usytuowanych w dogodnych i często odwiedzanych punktach miasta, handlujących głównie towarami na bieżące potrzeby mieszkańców. Liczymy, że klienci przekonają się, że w Almie można szybko kupić wysokiej jakości towar w bardzo przystępnej cenie. Na początek przygotowaliśmy ciekawe promocje – informuje Marcin Dudzic, dyrektor Alma Smart w Bochni.
Klienci, którzy odwiedzą nową Almę w Galerii Bocheńskiej między 14 a 23 sierpnia, będą mogli kupować wszystkie świeże produkty z 10 proc. rabatem.

Alma Smart zaprasza również na swoje stoisko z winami. Sklep słynie z szerokiego wyboru szlachetnych trunków. Specjalnie dla klientów w Bochni Alma przygotowano wybór 300 rodzajów wina ze swojej katalogowej oferty obejmującej produkty z całego świata. Każdy powinien znaleźć coś w swoim guście.

Wiodącą marką dostępną w Alma Smart jest Food&Joy. Stworzony w 2012 roku specjalnie pod kątem wybranych klientów kryje wysokiej jakości towar w przystępnej cenie. Szeroki asortyment obejmuje 450 produktów spożywczych jak: nabiał, produkty sypkie (np. makarony, ryże, mąkę, cukier), sosy, oliwy i oliwki, dżemy i konfitury, ryby, pierogi i inne produkty mrożone, wody i napoje (soki, kawy, herbaty), czy słodkie i słone przekąski.

Alma Smart to pierwszy sklep w sieci krakowskiej spółki uruchomiany na zasadzie franczyzy. Zarząd spółki Alma Market, która zarządza sieciami Alma oraz Krakowski Kredens, podjął decyzję o rozszerzeniu swojej działalności o ofertę współpracy w ramach sklepów franczyzowych Alma Smart pod koniec zeszłego roku. Franczyzodawca podzieli się swoim know-how i wsparciem marketingowym. Udostępni też partnerom 60 tys. pozycji asortymentowych, z których 3 tys. będą stanowić produkty dostępne do tej pory wyłącznie w Alma. Sklepy mają być otwierane na powierzchni ok. 200-400 m2 w  centrach dużych miast i osiedlach mieszkaniowych.  Na półkach stać będzie ok. 8 tys. towarów. Dostawy będą realizowane w dużej części z magazynu Centralnego.