ALMA MARKET to polski biznes w zyskownej odsłonie.
Delikatesy Alma to wiÄ™cej niż sklep – to miejsce, z którego co dzieÅ„ można rozpocząć fascynujÄ…cÄ… podróż po Å›wiecie kulinarnych doznaÅ„.
Na zyskowność Almy składają się:
struktura asortymentu pozwalająca na generowanie marży wyższej o ok. 5%, niż w standardowym sklepie
dostęp do unikatowego asortymentu umożliwiający wyróżnienie na tle konkurencji
marki własne budujące lojalność klientów i generujące wysokie zyski
Alma Smart jest jedyną ofertą współpracy na rynku sklepów spożywczych, w której Franczyzobiorca zyskuje dostęp aż do 3 tys pozycji asortymentowych dostępnych tylko w Alma, będących niezaprzeczalnym wyróżnikiem nad konkurencyjnymi sklepami spożywczymi, pozwalających wypracować marże na ponadprzeciętnym poziomie.